شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1398/01/21 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_sasasasas-f2d6d86e-e575-4b8e-9d10-3d629d5a76f7.jpg
مدیر دفتر روابط عمومی

سامانه پاسخگویی به شکایات اختصاصی این شرکت با نام "جامک" در حال حاضر برای انعکاس مشکلات و نقصان های موجود در روند خدمت رسانی به مشتریان راه اندازی شده وهم اکنون قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به ابلاغ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری به تمامی امور گفت: مشتری مداری و رعایت حقوق شهروندی از مهم ترین رویکرد های حال حاضر این دفتر است و برای رعایت آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

رضایتی راه اندازی این سامانه را یکی از نمود های عینی اهتمام شرکت به تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی دانست و اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای نیروهای کانتر نشین و مامورین قرایت کنتور از دیگر فعالیت های این شرکت در راستای نیل به این مهم بوده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق ایلام بیان کرد: مشتریان گرانقدرمان در صورت هر گونه شکایت از روند خدمت رسانی می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت(www.bargh-ilam.ir) در قسمت میز خدمت و با حضور فیزیکی در امور یا به صورت تلفنی شکایت خود را ثبت و کمتر از 1 ساعت پیامک کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

تعداد بازدید: 4427
Powered by DorsaPortal