شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
1397/05/21 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_555555555555555555555555555555555555555555-0ab452ae-a7ed-41a4-8b3a-b4f03f6dcabd.jpg
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام:

دکتر هادی شیرخانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از الکترونیکی شدن خدمات فروش و پس از فروش به منظور سهولت در دسترسی و ارتقای شاخص های رضایتمندی مشتریان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت پیوستن به کهکشان های ارتباطی نوین در عصر حاضر و تاثیر شگرف آن در رضایتمندی مشتریان افزود: از ابتدای سال یک کارگروه متشکل از نیروهای متخصص این شرکت تشکیل شده است و در همین راستا متعهد شده ایم که تا پایان سال جاری قسمت عمده ای از خدمات فروش و پس از فروش شرکت را به صورت الکترونیک عرضه نماییم.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع برق ایلام تاکید کرد در حال حاضر نیز در حوزه خدمات مشترکین با تقسیم کارکرد جغرافیایی به دو امور و از سویی برون سپاری این خدمات و ایجاد دفاتر دیگر از طریق پیمانکار تا حدودی مشتریان این شرکت برای دسترسی به خدمات سهولت بیشتری دارند.

شیرخانی ادامه داد هر سیستمی یک رویای بزرگ برای پیشرفت دارد، رویای بزرگ شرکت ما -که بی شک قابل دسترس می باشد- ایجاد یک اتاق سرور به جای قسمت عمده ای از شرکت توزیع برق ایلام است که برای رسیدن به این هدف گام بزرگ اول را با طراحی یک اپلیکیشن که بخش عمده ای از خدمات در این سامانه قابل دسترسی می باشد برداشته ایم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد به زودی مشتریان بتوانند از طریق این اپلیکیشن بدون نیاز به حضور فیزیکی از این شرکت خدمات دریافت نمایند.

 

تعداد بازدید: 6145
Powered by DorsaPortal