۱۳۹۸ جمعه ۳۱ خرداد
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
سال 1398، رونق تولید
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
"جامک" آینه صادق مشکلات این شرکت در نزد مشتریان
مدیر دفتر روابط عمومی
سامانه پاسخگویی به شکایات اختصاصی این شرکت با نام "جامک" در حال حاضر برای انعکاس مشکلات و نقصان های موجود در روند خدمت رسانی به مشتریان راه اندازی شده وهم اکنون قابل بهره برداری است.

سامانه پاسخگویی به شکایات اختصاصی این شرکت با نام "جامک" در حال حاضر برای انعکاس مشکلات و نقصان های موجود در روند خدمت رسانی به مشتریان راه اندازی شده وهم اکنون قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به ابلاغ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری به تمامی امور گفت: مشتری مداری و رعایت حقوق شهروندی از مهم ترین رویکرد های حال حاضر این دفتر است و برای رعایت آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

رضایتی راه اندازی این سامانه را یکی از نمود های عینی اهتمام شرکت به تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی دانست و اضافه کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای نیروهای کانتر نشین و مامورین قرایت کنتور از دیگر فعالیت های این شرکت در راستای نیل به این مهم بوده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق ایلام بیان کرد: مشتریان گرانقدرمان در صورت هر گونه شکایت از روند خدمت رسانی می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت(www.bargh-ilam.ir) در قسمت میز خدمت و با حضور فیزیکی در امور یا به صورت تلفنی شکایت خود را ثبت و کمتر از 1 ساعت پیامک کد رهگیری خود را دریافت نمایند.

تاریخ:
1398/01/21
تعداد بازدید:
51
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo@ bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1398/03/29
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal