۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خواستار شد:
هیئات و عزاداران در ایام محرم الحرام نکات ایمنی برق را رعایت کنند .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تسلیت پیشاپیش ایام محرم الحرام و با آرزوی قبولی طاعات، عبادات و عزاداری های عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: ضرورت دارد که عزادران، هیئات، مساجد، حسینیه ها، تکایا، موکب ها و اماکنی که در ایام محرم الحرام و صفرالمظفر به سوگواری و عزاداری می پردازند، برای جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث مرتبط با شبکه های توزیع برق نظیر برق گرفتگی، آتش سوزی و ...، نکات ایمنی را کاملاً رعایت کنند تا خدایی ناخواسته، حوادث تلخ و ناگواری حادث نشود.

«ولی الله ناصری» با اشاره به اینکه ضرورت دارد که مسئولین هیأت های مذهبی استان جهت تأمین برق مورد نیاز هیئات، به ادارات برق در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت نام و اخذ انشعاب موقت اقدام کنند، اظهار داشت: از مسئولان و اعضاء هیئات انتظار می رود که از هرگونه دخالت غیرمجاز در تأسیسات برق رسانی منصوبه و وصل خودسرانه، غیر ایمن و غیرمجاز و انشعاب برق، جداً خودداری کنند.

وی با بیان اینکه از مردم ولایتمدار، مرزدار و صددرصد شیعه استان ایلام که دل در گرو امامت و ولایت دارند، انتظار می رود که ضمن حضور باشکوه در آیین های سوگواری و عزاداری، نکات ایمنی را کاملاً رعایت کنند، افزود: مسئولین هیأت های یادشده دقت نظر داشته باشند که در حین برگزاری مراسم عزاداری، وسایل و تجهیزات عزاداری همچون علم، کُتل، بیرق و ...، به شبکه و تجهیزات برق رسانی به خصوص در هنگام شب که دید کافی وجود ندارد، برخورد نکنند و خدایی ناخواسته حادثه ای تلخ رخ ندهد.

«ناصری» با اشاره به اینکه نصب بنر و پرچم مختص ایام سوگواری بر روی پایه های برق و سایر تجهیزات جانبی در سنوات قبل، متأسفانه منجر به وقوع حوادث برق گرفتگی منجر به صدمه برای عزاداران عزیز شده است، تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ گردد که هیأت های مذهبی از ساخت و جوشکاری کردن روی پایه ها و متعاقباً صعود افراد از تأسیسات برق رسانی جهت نصب هرگونه پرچم، پلاکارد و بنر خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه باید از احداث و نصب داربست موقت در حریم و مسیر خطوط نیرو رسانی برق جهت برپایی تکایا و همچنین ایستگاه های پذیرایی از عزاداران خودداری شود، یادآور شد: تجهیزات برقی مورد استفاده هیأت های مذهبی نظیر سیم، کابل، تابلوهای برقی و ...، قبل از شروع مراسم عزاداری توسط مسئولین هیأت ها مورد بازرسی دقیق قرار گرفته و از دسترس کودکان و محیط‌های مرطوب دور نگه داشته شوند و ضمن برطرف نمودن نواقص احتمالی، از سالم بودن تجهیزات نیز اطمینان حاصل گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای حفظ سرمایه ملی و محیط زیست و ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق توصیه می شود جهت تأمین روشنایی محل های برپایی مراسم عزاداری، به جای لامپ های پرمصرف(مدادی یا رشته ای) از لامپ های کم مصرف یا ال. ای. دی استفاده شود، تأکید کرد: در صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی و یا وقوع خاموشی، از دستکاری و دخالت غیرمجاز در تجهیزات برق رسانی منصوبه به ویژه کنتور برق توسط عزاداران اکیداً خودداری گردد و مراتب از طریق اداره های برق پیگیری و یا به اتفاقات برق با شماره «121» اطلاع داده شود.
تاریخ:
1401/05/11
تعداد بازدید:
802
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/01/29
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal