معرفی دفتر روابط عمومی |
معرفی دفتر روابط عمومی ، وظایف و مسئولیت ها
امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان قرار دارد
و جایگاه کارگزاری آن در درون تیم رهبری سازمان
است . روابط عمومی توزیع برق ایلام نیز طی سالهای اخیر کوشیده است تا براساس سیاست
های کلی شرکت ، نسبت به تحقق اهداف سازمان گام بردارد .
هدف واحد:
نظارت و هماهنگی ارتباط با مطبوعات و رسانه های گروهی، بیوت
علمای عظام و استانداری، انتشارات کتب فنی و نشریات، اینترنت و سایت ها همچنین نظرسنجی
تحت سرپرستی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
معرفی واحد:
دفتر روابط عمومی یکی از واحدهای زیرمجموعه مدیریت عامل شرکت
است که وظایف کلی آن به سه بخش ارتباطات رسانه ای، ارتباط مردمی، تکریم ارباب رجوع
و نظر سنجی تقسیم می شود که اهم وظایف و مأموریت های واحد به شرح ذیل می باشد:
وظایف واحد:
- نیازسنجی کانالهای
ارتباطی (درون سازمانی و برون سازمانی) از طریق بررسی و پژوهشی های علمی به منظور انتخاب
کانال ارتباطی مناسب و ارائه نتایج به مدیریت عامل
- ارتباط با مطبوعات
و رسانه های گروهی بمنظور تسهیل در انعکاس اخبار و گزارشات
- تهیه بولتن از مطالب
منتشره در مطبوعات و رسانه ها در ارتباط با توزیع برق جهت ارائه به مدیرعامل و دیگر
مسئولین
- تهیه و تنظیم نطق
ها و مصاحبه ها و گزارشاتی که توسط مدیرعامل و سایر مدیران شرکت در مطبوعات و رسانه
ها ارائه می گردد؛ همچنین برنامه ریزی لازم بر تنظیم وقت و برگزاری این گونه مصاحبه
ها
- تهیه محتوا، همچنین
نحوه انعکاس مطالب و موضوعات مطروحه در اینترنت، رسانه ها و سایت ها در ارتباط با شرکت
توزیع نیروی برق استان ایلام به واحدهای مختلف و پیگیری اخذ پاسخ از واحدها بمنظور
تهیه و ارسال جوابیه برای رسانه ها
- برنامه ریزی و هماهنگی
بمنظور ارتباط موثر با بیوت علمای عظام برای ارائه مطالب و دریافت نظرات و رهنمودها
- ارتباط با روابط
عمومی استانداری، فرمانداری و سایر ادارات کل در استان بمنظور تسهیل و ارتقاء کیفیت
فعالیتها
- همکاری با دفتر
هیئت مدیره در رابطه با برگزاری جلسات مستقیم مردم و کارکنان با مدیر عامل؛ همچنین
برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات و گردهمایی های فرهنگی و انجام فعالیتهای تبلیغاتی در
سطح شرکت و مدیریت های برق شهرستان
- همکاری با روابط
عمومی توانیر و دیگر واحدهای مرتبط در رابطه با نحوه ابلاغ و اجرای دستورالعمل های
طرح تکریم ارباب رجوع
- تهیه برنامه های
تبلیغاتی برای مشترکین مانند برنامه های مرتبط با مدیریت مصرف، رعایت نکات ایمنی و
... و همچنین درج آگهی های مختلف در روزنامه ها با هماهنگی واحدهای مرتبط
- تهیه و تدوین نشریات
ماهانه ، سالیانه و خبری همچنین تکثیر و انتشار کتب و نشریات فنی
- برنامه ریزی و اجرای
پژوهش ها و نظر سنجی های مختلف از مردم و مشترکین در مورد رضایتمندی از عملکرد شرکت
و یا گسترش نحوه انواع خدمات
|
تاریخ به روز رسانی: | 1397/04/26 |
تعداد بازدید: | 2040 |