شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ جمعه ۷ دي
معرفی دفتر روابط عمومی

معرفی دفتر روابط عمومی ، وظایف و مسئولیت ها

امروزه روابط عمومی در سطوح استراتژیک و عالی سازمان قرار دارد و جایگاه کارگزاری آن در درون تیم رهبری سازمان است . روابط عمومی توزیع برق ایلام نیز طی سالهای اخیر کوشیده است تا براساس سیاست های کلی شرکت ، نسبت به تحقق اهداف سازمان گام بردارد .

هدف واحد:

نظارت و هماهنگی ارتباط با مطبوعات و رسانه های گروهی، بیوت علمای عظام و استانداری، انتشارات کتب فنی و نشریات، اینترنت و سایت ها همچنین نظرسنجی تحت سرپرستی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام

معرفی واحد:

دفتر روابط عمومی یکی از واحدهای زیرمجموعه مدیریت عامل شرکت است که وظایف کلی آن به سه بخش ارتباطات رسانه ای، ارتباط مردمی، تکریم ارباب رجوع و نظر سنجی تقسیم می شود که اهم وظایف و مأموریت های واحد به شرح ذیل می باشد:

 

وظایف واحد:
  •     نیازسنجی کانالهای ارتباطی (درون سازمانی و برون سازمانی) از طریق بررسی و پژوهشی های علمی به منظور انتخاب کانال ارتباطی مناسب و ارائه نتایج به مدیریت عامل
  •     ارتباط با مطبوعات و رسانه های گروهی بمنظور تسهیل در انعکاس اخبار و گزارشات
  •     تهیه بولتن از مطالب منتشره در مطبوعات و رسانه ها در ارتباط با توزیع برق جهت ارائه به مدیرعامل و دیگر مسئولین
  •     تهیه و تنظیم نطق ها و مصاحبه ها و گزارشاتی که توسط مدیرعامل و سایر مدیران شرکت در مطبوعات و رسانه ها ارائه می گردد؛ همچنین برنامه ریزی لازم بر تنظیم وقت و برگزاری این گونه مصاحبه ها
  •    تهیه محتوا، همچنین نحوه انعکاس مطالب و موضوعات مطروحه در اینترنت، رسانه ها و سایت ها در ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام به واحدهای مختلف و پیگیری اخذ پاسخ از واحدها بمنظور تهیه و ارسال جوابیه برای رسانه ها
  •    برنامه ریزی و هماهنگی بمنظور ارتباط موثر با بیوت علمای عظام برای ارائه مطالب و دریافت نظرات و رهنمودها
  •     ارتباط با روابط عمومی استانداری، فرمانداری و سایر ادارات کل در استان بمنظور تسهیل و ارتقاء کیفیت فعالیتها
  •    همکاری با دفتر هیئت مدیره در رابطه با برگزاری جلسات مستقیم مردم و کارکنان با مدیر عامل؛ همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات و گردهمایی های فرهنگی و انجام فعالیتهای تبلیغاتی در سطح شرکت و مدیریت های برق شهرستان
  •    همکاری با روابط عمومی توانیر و دیگر واحدهای مرتبط در رابطه با نحوه ابلاغ و اجرای دستورالعمل های طرح تکریم ارباب رجوع
  •     تهیه برنامه های تبلیغاتی برای مشترکین مانند برنامه های مرتبط با مدیریت مصرف، رعایت نکات ایمنی و ... و همچنین درج آگهی های مختلف در روزنامه ها با هماهنگی واحدهای مرتبط
  •     تهیه و تدوین نشریات ماهانه ، سالیانه و خبری همچنین تکثیر و انتشار کتب و نشریات فنی
  •    برنامه ریزی و اجرای پژوهش ها و نظر سنجی های مختلف از مردم و مشترکین در مورد رضایتمندی از عملکرد شرکت و یا گسترش نحوه انواع خدمات
تاریخ به روز رسانی: 1397/04/26
تعداد بازدید: 2040
Powered by DorsaPortal