شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ دي
راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت: 

شرکت توزیع برق استان ایلام در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

 

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

 

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت توزیع برق استان ایلام برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت توزیع برق استان ایلام تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است

 

در راستای اطلاع رسانی و استفاده از خدمات الکترونیک پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با هدف ذیل ایجاد گردیده است :

- اطلاع رسانی در خصوص اهداف ، ساختار و وظایف شرکت

- عرضه و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان شرکت

- پاسخگویی و نظر سنجی از مشتریان به منظور ارتقاء سطخ خدمات شرکت

- ارتباط و تبادل اطلاعات سریع وonline با سایر سازمان ها و ارگان ها

- ارائه اطلاعات و خدمات مورد نیاز همکاران شرکت در هر زمان و مکان

 

مخاطبان پورتال :

-        - مردم عادی : منظور مخاطبانی است که قصد آشنایی با اهداف ، فعالیتها ، شرح وظایف و عملکرد شرکت به منظور استفاده از این خدمات را دارند.

-        - مشتریان : منظور مشترکین شرکت بوده که نیاز به خدمات پس از فروش و سرویس های لازم جهت بهبود و تداوم خدمات شرکت را دارند

-        -  مشاوران و پیمانکاران : کلیه افرادی که بطریقی طرف قرارداد شرکت بوده و محصولات و خدمات شرکت را بصورت قرارداد تامین میکنند.

         -  سازمان های مجموعه وزارت نیرو : شامل وزارت نیرو ، شرکت توانیر ، شرکت های توزیع برق و سایر شرکت های وابسته به صنعت برق است.

-        -  همکاران اداری : کلیه افرادی که در شرکت توزیع برق استان ایلام اشتغال به کار دارند و لازم است اطلاعات مورد نیاز خود را ( شخصی و سازمانی ) دریافت نمایند و همچنین از سیستم های کاربردی شرکت که امکان فنی و مجوز امنیتی عرضه در پورتال را  دارند در هرنقطه ای استفاده نمایند افزودن محتوا...

تاریخ به روز رسانی: 1398/12/14
تعداد بازدید: 2168
Powered by DorsaPortal