1- جمع آوری الکترونیک و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین
و مقررات استانی دستگاه
- نظر سنجی خدمات مشترکین
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات
مشترکین موجود در شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ارایه نمایند.
- نظرسنجی پرتال
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال و نیز ثبت نظر متنی در انتهای هر پست ارایه شده،
می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت پرتال ارائه نمایند.
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال ،
می توانند نظرات خود را در خصوص پیش نویس قوانین و مقرارت ارائه نمایند.
2- دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در رابطه با
بهبود ارایه خدمات
- سامانه پیشنهادات و انتقادات شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور
موجود در شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ارایه نمایند پس از بررسی مورد ذکر شده
توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود.
- ارتباط با کارشناس پیگیری کننده پیشنهاد
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند پیشنهادات خود را در خصوص کلیه امور
موجود در شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ارایه نمایند پس از بررسی مورد ذکر شده
توسط کارشناسان پاسخ مناسب داده می شود.
3- ارتباط با مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت
- ارتباط با مدیر عامل
عموم ذینفعان
می توانند از طریق منوی ارتباط با شرکت، قسمت ارتباط با مدیر عامل نسبت به ارسال پیام
اقدام نمایند.
- ارتباط با مدیران ارشد شرکت
اطلاعات تماس
مدیران ارشد شرکت از طریق این جایگاه قابل دسترس می باشد. ذینفعان می توانند از طریق
تماس، با مسئولین شرکت، نسبت به پیگیری درخواست های خود و نیز ارسال پیام اقدام نمایند.
4- رای گیری برخط و سکوی رایزنی دیجیتال
-رای گیری بر خط و سکوی رایزنی دیجیتال (تالار گفتگو)
لینک تالار
گفت و گو از طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال قابل دسترس می باشد. در این تالار،
انجمن های مختلف قرار داده شده است. ذینفعان با مراجعه به انجمن نظرسنجی مشارکتی می
توانند پاسخ خود را در مورد موضوع اعلام شده بیان نمایند. نظرات پس از بررسی توسط راهبر
و متولی سیستم منتشر می شود.
5- نظر سنجی جایگاه الکترونیکی شرکت
- نظرسنجی پرتال
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال و نیز ثبت نظر متنی در انتهای هر پست ارایه شده،
می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت پرتال ارئه نمایند.
6- سامانه نظام پیشنهادات شرکت
- سامانه نظام پیشنهادات
ذینفعان شبکه
داخلی می توانند از طریق سامانه نظام پیشنهادات ایده های خود را به صورت دقیق بیان
کرده و سپس در صورت بررسی، تایید و تصویب ایده ها در کمیته داوری، از مزایای ارائه
و مشارکت در پیشنهادها بهره مند شوند.
7- سامانه رسیدگی به شکایات
- سامانه رسیدگی به شکایات
عموم ذینفعان
می توانند با استفاده از سامانه ی شکایات نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام نمایند.
8- سامانه تکریم ارباب رجوع
- تکریم ارباب رجوع
ذینفعان از
طریق آدرس الکترونیکی موجود در پرتال، می توانند نظرات خود را در خصوص ارایه خدمات
موجود در شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ارایه نمایند دریافت نظر سنجی ها در جهت
خدمت رسانی بهتر و رفع نواقص بوده است و نیز شفافیت ، پاسخگویی، مسئولیت پذیری، از
جمله مواردی است که ذینفعان می توانند اظهار نظر نمایند
9- میز خدمت الکترونیک
https://bargh-ilam.ir
- این شرکت
کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق قسمت
قوانین و مقررات پرتال، جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.
- امکان دریافت
و پاسخگویی پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@ bargh-ilam.ir ایجاد
شده است .