ماجد نصرت زاده
مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد اداری و مالی
وظایف و مسئولیت ها :
1. توسعه، اجرا و بهبود فرایند های مرتبط در حوزه تحت سرپرستی
2. کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای تحت سرپرستی از قبیل امور مالی و ذیحسابی، امور تدارکات و قراردادها، اداره نظارت بر خدمات عمومی. بر اساس قوانین مربوطه. مصوبات و دستورالعمل ها و گزارش های دریافتی از مراجع به منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد ایشان
3. کنترل و نظارت بر تهیه دستورالعمل ها و ضوابط در چارچوب اختیارات قانونی بر اساس قوانین و مقررات جاری (ضوابط اجرایی قانون بودجه، قوانین و مقررات محاسباتی، قانون کار ...) به منظور تشخیص مغایرات و اشتباهات احتمالی در برطرف نمودن آن ها
4. نظارت بر تهیه برنامه های عملیاتی واحدهای تحت سرپرستی و در صورت لزوم واحدهای سازمانی شرکت در زمینه مسائل مالی، نیروی انسانی، حقوقی، تدارکات و قراردادها و خدمات عمومی و امور مشترکین بر اساس اهداف و عملکرد شرکت به منظور مدیریت منابع مالی شرکت و تحقق اهداف .
5. هماهنگی و ایجاد ارتباط با دستگاهها و موسسات برون سازمانی بر اساس مکاتبات و مذاکرات سازمانی به منظور پیشبرد اهداف شرکت.