وظایف و مسئولیت ها :
1.
توسعه، اجرا و بهبود فرایند های مرتبط در حوزه تحت سرپرستی
2.
کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای تحت سرپرستی از قبیل امور مالی و ذیحسابی،
امور تدارکات و قراردادها، اداره نظارت بر خدمات عمومی. بر اساس قوانین
مربوطه. مصوبات و دستورالعمل ها و گزارش های دریافتی از مراجع به
منظور حصول اطمینان از صحت عملکرد ایشان
3.
کنترل و نظارت بر تهیه دستورالعمل ها و ضوابط در چارچوب اختیارات قانونی بر
اساس قوانین و مقررات جاری (ضوابط اجرایی قانون بودجه، قوانین
و مقررات محاسباتی، قانون کار ...) به منظور تشخیص مغایرات و
اشتباهات احتمالی در برطرف نمودن آن ها
4.
نظارت بر تهیه برنامه های عملیاتی واحدهای تحت سرپرستی و در صورت لزوم
واحدهای سازمانی شرکت در زمینه مسائل مالی، نیروی انسانی، حقوقی، تدارکات و
قراردادها و خدمات عمومی و امور مشترکین بر اساس اهداف و عملکرد شرکت به منظور
مدیریت منابع مالی شرکت و تحقق اهداف .
5.
هماهنگی و ایجاد ارتباط با دستگاهها و موسسات برون سازمانی بر اساس مکاتبات
و مذاکرات سازمانی به منظور پیشبرد اهداف شرکت.