وظایف و مسئولیت ها :
1.
نظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات و حفاظت پرسنلی در راستای ارج نهادن به کرامت
انسانی و تکریم ارباب رجوع
2.
نظارت مستقیم و مستمر بر عملکرد نیروهای تحت سرپرستی و نظارت بر انضباط کاری کلیه
پرسنل در سطح شرکت
3.
تقسیم و تعیین محل خدمت نیروهای تحت سرپرستی
4.
ارائه نظر در خصوص گزینش پرسنل جدید الاستخدام
5.
تشکیل کلاسهای آموزشی جهت پرسنل واحد حراست و دعوت از کارشناسان نظامی و امنیتی و پیش بینی لوازم و تجهیزات مورد نیاز
6.
دریافت و توزیع و نگهداری اسناد و مدارک محرمانه واصله از موسسات و وزارتخانه ها
برابر ضوابط مربوط به اسناد طبقه بندی شده
7.
تهیه گزارشات حراستی و امنیتی به مقامات بالادستی
8.
تعیین نیازهای آموزشی پرسنل تحت سرپرستی و اعلام آن به دفتر منابع انسانی در چارچوب
نظامنامه ، ضوابط و مقررات آموزشی
9.
و ....