۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
میزان مصرف برق در ایلام 500 مگاوات است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در سال جاری میزان مصرف برق در استان 500 مگاوات است که نیازمند برنامه ریزی و توجه ویژه به مدیریت مصرف دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در سال جاری میزان مصرف برق در استان 500 مگاوات است که نیازمند برنامه ریزی و توجه ویژه به مدیریت مصرف دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار داشت: سهمیه ابلاغی به استان در کاهش پیک مصرف، در بخش صنعتی 4 مگاوات، کشاورزی 22 مگاوات، عمومی اداری 8 مگاوارت، تجاری2 مگاوات، مولد 3 مگاوات و خانگی 6 مگاوات است..

وی به کاهش 4.5 درصدی مصرف برق کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 43 درصد بار شبکه برق سراسری کشور مربوط به تجهیزات سرمایشی و خنک کننده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه کاهش ساعت کاری ادارات موجب پایین آمدن میزان خاموشی‌ها خواهد شد، گفت: تغییر ساعات کاری از طرف هیات وزیران مصوب و تکالیفی برای تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

ادارات استان ایلام ملزم به کاهش 60 درصدی مصرف برق هستند

ناصری ادامه داد: ادارات استان در تابستان امسال ملزم به کاهش 60 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 30 درصد بوده می باشد هستند.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات ایلام به کنتور هوشمند برق تجهیز می شوند، گفت: این کنتورها، باعث بهره وری بیشتر در مصرف برق و بهبود کیفیت خدمات می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام عنوان کرد: تابستان سال گذشته با توجه به وقوع خشکسالی در سطح کشور و افزایش کم سابقه در تامین برق مشترکین مشکلاتی به وجود امد که این کمبود انرژی با اقدامات مهم بدون اعمال خاموشی به هم استانی ها سپری شد.

شناسایی و قطع برق مراکز استخراج رمز ارزها در ایلام

وی در ادامه مهمترین برنامه های گذر از پیک 1402 را اجرای طرح پاداش صرفه جویی برای مشترکین خانگی عنوان کرد و گفت: در برنامه مدیریت مصرف بخش خانگی در سال جاری، سیاست کلی وجود دارد که نخست طرح پاداش صرفه جویی و دوم قانون افزایش پلکانی تعرفه برای مشترکان پرمصرف است.

ناصری با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در دوره اوج بار مصرف در سال جاری، از جایگاه ویژه ی برخوردار است، عنوان کرد: برای جلب مشارکت همگانی در بخش مصارف خانگی مشوق های جذابتری نسبت به سال قبل پیش بینی و در حال اجرا شدن است.

وی افزود: تابستان سال گذشته با توجه به وقوع خشکسالی در سطح کشور و افزایش کم سابقه و بی سابقه در تامین برق مشترکین مشکلاتی به وجود امد که این کمبود انرژی با اقدامات مهم بدون اعمال خاموشی به هم استانی ها سپری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی فعالیت 19ساعته چاه های کشاورزی و عدم فعالیت در 5 ساعت پیک اجرا شد. همچنین تعدیل بار روشنایی معابر بلواری در سطح شهرهای استان انجام شد.

وی در ادامه از اجرای اصلاح و بهینه روشنایی معابر استان ایلام در سال جاری خبر داد و گفت: در فاز اول این طرح، 3500 چراغ ال دی درحال نصب می باشد.

ناصری تاکید کرد: با مدیریت مصرف و برنامه‌ریزی مناسب از پیک بار تابستان سال 1402 عبور شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در این راستا شناسایی و قطع برق مراکز استخراج رمز ارزها به صورت مستمر انجام  و در دستور کار قرار دارد.
تاریخ:
1402/03/07
تعداد بازدید:
300
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/06
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal