۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
همایش مدیریت مصرف برق با حضور بانوان شاغل ادارات مهران برگزار شد
همایش مدیریت مصرف برق با حضور بانوان شاغل ادارات مهران برگزار شد به گزارش روابط عمومی حجت اله عسکری روز سه شنبه در همایش آموزشی مدیریت مصرف برق ویژه بانوان ادارات که در محل سالن همایش‌های فرمانداری مهران برگزار شد، اظهارداشت: مدیریت مصرف برق در منازل کاملاً در اختیار بانوان است که با رعایت برخی نکات می‌توانند منجر به کاهش مصرف برق شوند.

همایش مدیریت مصرف برق با حضور بانوان شاغل ادارات مهران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حجت اله عسکری روز سه شنبه در همایش آموزشی مدیریت مصرف برق ویژه بانوان ادارات که در محل سالن همایش‌های فرمانداری مهران برگزار شد، اظهارداشت: مدیریت مصرف برق در منازل کاملاً در اختیار بانوان است که با رعایت برخی نکات می‌توانند منجر به کاهش مصرف برق شوند.
وی افزود: مدیریت مصرف برق به هیچ وجه به معنای عدم مصرف برق نیست بلکه به معنای این است که مصرف برق را مدیریت کرد و با خودداری از استفاده بی رویه برق در زمان‌های پیک میزان مصرف را کنترل کرد.
مدیر برق مهران یادآور شد: رعایت نکاتی هر چند کوچک از جمله خاموش کردن لامپ‌های اضافه، خودداری از روشن کردن جارو برقی، اتو، ماشین لباس شویی در زمان پیک مصرف بازدهی مطلوبی در کاهش میزان استفاده دارد.
عسکری با تاکید بر مصرف صحیح و صرفه جویی در ادارات بیان کرد: باید با مدیریت مصرف برق دقت بیشتری در میزان استفاده داشت تا از فشار بر سیستم برق پیشگیری شود و در عین شاهد خاموشی‌ها نباشیم

تاریخ:
1402/04/16
تعداد بازدید:
632
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal