۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
کسب مقام نخست روابط عمومی برق در جشنواره ملی قصه‌گویی
کسب مقام نخست روابط عمومی برق در جشنواره ملی قصه‌گویی روابط عمومی برق ایلام مقام اول جشنواره ملی قصه‌گویی چراغ را از آن خود کرد. نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی چراغ در آیین پایان این جشنواره در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان معرفی شدند.

کسب مقام نخست روابط عمومی برق در جشنواره ملی قصه‌گویی

روابط عمومی برق ایلام مقام اول جشنواره ملی قصه‌گویی چراغ را از آن خود کرد. نخستین جشنواره ملی قصه‌گویی چراغ در آیین پایان این جشنواره در دو بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان معرفی شدند.
در بخش قصه‌گویی صوتی (بزرگسالان) محمد محمدیان شمالی برای چلچراغ نفر اول، کلثوم ملک‌شاهی‌فر برای من و پنگوئنم نفر دوم، محسن وظیفه برای ب مثل برق و سهیل طاووسی کامکار برای لامپ چاق پرخور به طور مشترک نفر سوم و فخری تاج‌اله یارزاده برای شام آقا سعید شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش قصه‌گویی کلاسیک (بزرگسالان) مهتاب شهیدی برای مهمان‌های ناخوانده نفر اول، هادی رفیعی برای زندگی و برق نفر دوم، احمد عسگری برای غول بی‌سروپا و آناهیتا محلفی برای تو راه بودی، برق و ندیدی؟ به طور مشترک نفر سوم و فاطمه موسوی همدانی برای ستاره کوچولو و مهین ریواز برای مهمانی خانه مادربزرگ به طور مشترک به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
همچنین؛ در بخش قصه‌گویی کلاسیک (کودک و نوجوان): ریحانه غلامی 13 ساله برای سرود دو برادر نفر اول، سوفیا السادات 10 ساله عابدیه برای برقی کوچولو نفر دوم، بردیا فتاحی 13 ساله برای قصه غول و گلدیس نفر سوم و مهرسا آباده‌ای 10 ساله برای خونه جدید شایسته تقدیر انتخاب شدند.
این موفقیت را به آقای محمد محمدیان شمالی روابط عمومی برق ایلام تبریک می‌گوییم.

تاریخ:
1402/09/22
تعداد بازدید:
358
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/02/09
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal