۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
جهش توليد با مشاركت مردم
انتخاب رنگ:
دسته بندی مطالب
تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری در استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری خبر داد. ولی الله ناصری اظهار داشت: اقدام لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.

تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری در استان ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری خبر داد.
ولی الله ناصری اظهار داشت: اقدام لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.
وی بیان کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ، نیروهای فنی و اجرایی 12شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان این‌که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1403 در روزهای پنج شنبه و جمعه 21و 22 تیرماه، تمهیدات لازم برای بروز حداقل محدودیت ها و تأمین برق پایدار برای حوزه‌های امتحانی اتخاذ شده است.
ناصری همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، عنوان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.
ناصری از هم استانی های عزیز خواست تا در روزهای گرم پیش رو برای تامین برق پایدار مراکز آزمون سراسری نکات مدیریت مصرف برق اعم از تنظیم کولرهای گازی روی دمای آسایش24درجه،استفاده از دور کند کولرهای آبی وعدم استفاده همزمان از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف به ویژه ساعات برگزاری کنکور را به صورت خاص مد نظر داشته باشند.

تاریخ:
1403/04/23
تعداد بازدید:
142
نویسنده:
روابط عمومی
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس: ایلام، بلوار مدرس، شرکت توزیع برق استان ایلام
کد پستی: 6931995487 نمابر:  08433330005
تلفن: 08433333020-08433333040
پست الکترونیکinfo[at] bargh-ilam.ir
کانال اطلاع رسانی پیام رسان سروش ilambargh@
 
تاریخ بروز رسانی 1403/07/25
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق ایلام می باشد.
Powered by DorsaPortal